Archive for October, 2012

Parlami d’amore – Simona si Marco

Written by admin on . Posted in Evenimente

DATA: 2 iunie 2012
BISERICA: “Stefan cel Mare”
RESTAURANT: Panoramic, Golden Tulip Sibiu
INVITATI: 70 persoane
Povestea

Simona ne- a vizitat prima data cu convingerea ca o sa faca nunta la Palatul Brukenthal, in cel mai frumos si mai elegant cort din lume ☺, pus la dispozitie de unul din colaboratorii nostri. Am muncit mult la concept, la styling, la nunta care…. ohhhh trebuia sa fie un basm cu iz de casa regala, cu decor elegant, demn de nunta unor oameni cu gusturi rafinate, asa cum am cunoscut- o pe Simona si anturajul ei.

Nu ne plangem ☺, a iesit asa, doar ca nu s- a intamplat la Palatul Brukenthal, nici in cortul la care visam de mai bine de un an, de cand l- am descoperit pe Ovidiu (cel care are cele mai frumoase corturi din tara), ci s- a intamplat la Golden Tulip.

De ce ne- am schimbat radical planurile?! Ei bine, Simona ne- a vizitat de 2 ori inainte de nunta (deoarece viata ei este in Italia), o data ca sa discutam despre nunta ei si a lui Marco, la cort, si a doua oara ca sa ne spuna ca s- au razgandit, deoarece dupa ce a analizat variant cu cortul cu Marco, au ajuns la concluzia ca vremea in Sibiu este inselatoare si nu vor sa riste in nici un fel, mai ales ca si cununia religioasa ar fi trebuit sa se desfasoare tot la Palat, sub cerul liber ☹ Am inteles foarte bine motivele lor (stiu cum se schimba vremea in Sibiu pe parcursul unei zile) insa, nu pot spune ca nu am fost dezamagite, mai ales ca totul era planificat (in teorie), iar noaptea visam nunta lor, mai frumoasa decat nunta lui Will si Kate ☺.

Nu ne- am lasat afectate de aceasta schimbare de directie, ne- am regrupat rapid, am regandit tot ceea ce trebuia sa se intample la cort si am adaptat pentru restaurant. Nu ne- a fost greu, mai ales ca Golden Tulip este un restaurant elegant, decorat in culori placute, armonioase, perfecte pentru evenimente micute, intime, asa cum a fost nunta Simonei si a lui Marco.

Trebuie sa imi exprim adanca apreciere si admiratie pentru Simona si intregul ei anturaj. Simona ne- a impresionant prin rafinamentul ei, prin combinatia de femeie puternica, de success, impletita cu cea de iubita si sotie. Dupa cum o sa va arate si fotografiile, am avut placerea sa lucram cu oameni cu mult bun gust, foarte organizati si cu o eleganta aparte.

 

♫ ♪ Tu non mi basti mai

 

Galerie Foto
Rochie: atelier propriu Simona Bobes
Fotografie: www.iphoto.ro (Iulia Dumitru)
Flori: Frangipani
Muzica: Stage Events, Dj Romica
Concept, décor, planificare, coordonare: 7Events

GROOMS TO BE – BUGETUL

Written by gabi on . Posted in Evenimente, Event planning agency Sibiu, Organizare evenimente private, Sevenevents, WordPress

O problema de organizare care poate fi evitata daca lucrurile sunt puse in ordine de la bun inceput, este stabilirea bugetului. Cateva calcule simple, stabilirea prioritatilor precum si a celor implicati in suportarea cheltuielilor, vor creiona evenimentul vostru.  Nunta nu ar trebui sa va ing

lodeze in datorii pe voi sau pe parintii vostri. Daca trebuie neaparat sa va imprumutati, suma sa nu fie mai mare decat puteti rambursa intr-un an – altfel ar fi o povara prea mare pentru un inceput de drum.

 

Daca parintii vor sa ajute financiar, discutia trebuie indreptata inspre contributia pe care acestia vor sa si-o aduca. Uneori parintii anunta ca pot contribui cu o suma fixa, alteori spun cu precizie ce vor sa plateasca. Unii vor sa stie care este aportul celeilalte parti inainte de a-si lua un angajament. Oricare ar fi contributia parintilor, terbuie sa fiti pregatiti sa va loviti de ‘aportul’ de idei si pareri din partea lor – contributia s-ar putea sa nu fie ‘gratis’.

Daca ajungeti in impas privind unele aspect din buget, este posbil sa va certati din pricina prioritatilor si nu a banilor. De aceea fiecare persoana implicata in finantare trebuie sa isi exprime foarte clar aceste prioritati.

Una peste alta, urmeaza partea esentiala a acestei experiente: va trebui sa urmariti toate cheltuielile legate de nunta. Un table in Excel sau unul din numeroasele programe software pentru  nunti iti pot fi de mare ajutor.


!!!Propriul table ar trebui prevazut cu cel putin 3 coloane: una pentru costuri estimate, una pentru costuri reale si una pentru sume depuse. Lasati loc si pentru ovservatii, plati, scadente…

Insa nu uitati…totul este relativ, fondurile trebuie alocate in conformitate cu prioritatile – trebuie sa ai o imagine de ansamblu pentru a face o alocare corecta.

Nu uitati sa includeti in buget o rezerva de 10 % – sa o numim rezerva de extravagante care va ajuta la acoperirea cheltuielile neprevazute.

 

Exista si modalitati de a-ti reduce bugetul. Iata doar cateva:

  1. Scurteaza lista invitatilor, cea mai mare cheltuiala este costul per persoana.
  2. Alege un cadru superb, o sala eleganta si decorate cu mult bun-gust, astfel vei economisi o suma relativ importanta din bugetul alocat decoratiunilor.
  3. Incepe nunta mai devreme, in miezul zilei oamenii nu consuma chiar asa multe bauturi alcoolice ca seara, ceea ce iti va reduce cheltuielile legate de bautura.
  4. Bauturile servite pot fi restranse la vin si bere. O alternativa festiva a cocktail- urilor este sangria si punciul.
  5. Opteaza pentru ziua de duminica – furnizorii scad preturile pentru aceasta zi.
  6. Renunta la toastul cu sampanie si lasa-i pe invitati sa toasteze cu bauturile pe care le au in pahar.
  7. In locul unei formatii angajeaza un DJ.
  8. Renunta la micile atentii pentru invitati si scrie-le bilete personalizate.

Pentru ca vorbeam de rezerva de extravaganta, trage linia si, daca nu ai apelat inca la ea, poate vrei sa…

…suplimentezi personalul de servire la mese – pentru o servire mai rapida, asigura- te ca sunt doi chelneri la fiecare trei mese.

…ai iluminat profesionist la nunta ta si astfel sa dai o alta dimensiune cadrului in care aceasta se desfasoara.

…imprimi pentru fiecare invitat un meniu – va conferi un plus de farmec meselor si va constitui un souvenir grozav pentru invitati.

…faci fotografii suplimentare pe care sa le trimiti ulterior invitatilor cu un biletel de multumire.

 

Va urma……